Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OGŁOSZENIE

o konkursie na zastępstwo za pracownika ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Czarnia

Ilość stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Czarnia

Prognozowany czas pracy około 1 roku

  1. Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:

1) wykształcenie wyższe  lub wykształcenie średnie z  dwuletnim stażem pracy w administracji publicznej

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3 ) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na  tym stanowisku;

5) nieposzlakowana opinia;

6) umiejętność  obsługi komputera, w tym pakietów Microsoft Office lub równorzędnych;

 

  2.Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe:

1)znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych na stanowisku do spraw gospodarki komunalnej

2) mile widziane doświadczenie w pracy w urzędach administracji publicznej,

3) umiejętność organizacji pracy;

4)sumienność, zaangażowanie, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole

5) dyspozycyjność;

 3.Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

I. W zakresie gospodarki komunalnej

1)      sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Czarnia,

2)      nadzór i koordynacja funkcjonowania systemu gospodarki odpadami na terenie gminy Czarnia,

3)      kontrola realizacji usług związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez Gminę od mieszkańców w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska,

4)      zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej,

5)      podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Gminy,

6)      realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie zapewniającym sprawne funkcjonowanie gospodarki odpadami,

7)      udzielanie opinii w sprawach poszukiwania, rozpoznawania i wydobywania kopalin pospolitych,

8)      opracowywanie gminnego programu ochrony środowiska,

9)      prowadzenie spraw z zakresu zwykłego korzystania ze środowiska, należących do Wójta jako organu ochrony środowiska,

10)    prowadzenie spraw dotyczących opłat za korzystanie ze środowiska,

11)    prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem mieszkańcom gminy wody, oczyszczania ścieków,

12)    prowadzenie spraw z zakresu wskazywania miejsc odprowadzania wód deszczowych z terenów Gminnych,

13)    wykonywanie zadań polegających na koordynacji prac związanych z przygotowaniem Gminy do sezonu letniego i zimowego,

14)    sprawowanie nadzoru nad osobami czasowo zatrudnionymi do wykonywania prac gospodarczych na terenie Gminy,

15)    sprawowanie nadzoru nad osobami skierowanymi przez sądy do wykonywania nieodpłatnej pracy na cele społeczne,

16)    wykonywanie innych czynności i zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń służbowych przełożonych.

II. W zakresie inwestycji

1)    planowanie i realizacja inwestycji w gminie,

2)    uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,

3)    przygotowanie postępowań w celu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi, dostawy, roboty budowlane dot. zakresu obowiązków,

4)    koordynacja zadań przy dystrybucji węgla dla gospodarstw domowych przez gminy,

5)    czynności związane z realizacją planów i programów w zakresie inwestycji i remontów urządzeń komunalnych na terenie gminy:

  1. a) w zakresie inwestycji komunalnych:

- przygotowanie do zatwierdzenia planów inwestycyjnych rocznych i wieloletnich,

  nadzór nad ich realizacją,

- przygotowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej na zadania zawarte w

  planie,

- zabezpieczenie wykonawstwa, końcowe rozliczenie inwestycji, udział w odbiorach,

  przygotowywanie sprawozdań.

  1. b) w zakresie remontów kapitalnych urządzeń komunalnych:

- przygotowanie do zatwierdzenia planów inwestycyjnych rocznych i wieloletnich,

- przygotowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej na zadania zawarte w

  planach,

- zabezpieczenie wykonawstwa, końcowe rozliczenie zakończonych zadań

  inwestycyjnych, udział w odbiorach, przygotowanie sprawozdań.

  1. c) w zakresie realizacji zadań finansowych z funduszy celowych:

- składanie wniosków o środki finansowe z funduszy celowych,

- przygotowywanie dokumentacji techniczno-kosztorysowych, zabezpieczenie

  wykonawstwa,

- rozliczenie zadań i sporządzanie sprawozdań.

 

III.    Sprawy ogólne

1)      przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów przedkładanych pod obrady Rady Gminy i jej komisji, wykonywanie uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta z prowadzonego zakresu spraw,

2)      przygotowywanie projektów umów dotyczących prowadzonego zakresu spraw,

3)      współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowywania projektu budżetu Gminy, planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących prowadzonego zakresu spraw,

4)      przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań z prowadzonego zakresu spraw,

5)      prowadzenia postępowania administracyjnego w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,

6)      prowadzenie strony www Gminy Czarnia i BIP-u Urzędu Gminy Czarnia,

7)      współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań,

8)      współdziałanie z organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi,

9)      przestrzeganie zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych ustalonych instrukcją kancelaryjną,

10)    przygotowywanie projektów umów dotyczących prowadzonego zakresu spraw,

11)    organizowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony danych osobowych, tajemnicy państwowej, służbowej i skarbowej oraz przestrzeganie przepisów w tym zakresie,

12)    opisywanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym z zadań z prowadzonego zakresu spraw,

13)    przekazywanie dokumentów do archiwizacji ze stanowiska,

 

  1. Informacja o warunkach pracy:

1) miejscem wykonywania pracy jest Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41 07-431 Czarnia

2)obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy, praca od poniedziałku do piątku

3) praca z komputerem, przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie), obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych;

4) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren (wizja w terenie, kontrole, interwencje);

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  Urzędzie Gminy Czarnia  w  rozumieniu przepisów ustawy  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób  niepełnosprawnych  nie przekroczył 6%.

 6.Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny – własnoręcznie podpisany;

2)CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowej działalności zawodowej – własnoręcznie podpisany;

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

5) kserokopie  dokumentów  potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy) -  potwierdzone przez kandydata  za zgodność z oryginałem oraz zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy;

6) kserokopie świadectw i  dyplomów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje, umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty,) - potwierdzone przez kandydata  za zgodność z oryginałem;

7)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych

8) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub za  umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się  wobec kandydata postępowanie karne

9) oświadczenie o stanie zdrowia  odpowiadającej zajmowanemu stanowisku;

10) oświadczenie  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  w celu  przeprowadzenia  postępowania  rekrutacyjnego.

  1. Przewidywany termin zatrudniania  na stanowisku 13 marca 2023r.

8.Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na zastępstwo za pracownika ds. gospodarki komunalnej ” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 3) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41 07-431 Czarnia, w terminie do dnia 8 marca 2023r. do godz. 14:00

Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym powyżej nie będą rozpatrywane.

 

Uwagi

1) nabór na wolne  stanowisko odbędzie się w dwóch etapach

2) pierwszy etap polegać będzie  na analizie formalnej dokumentów,

3) II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, zostano przeprowadzone rozmowy  kwalifikacyjne,

4) kandydaci spełniający  wymagania formalne zostaną  indywidualnie powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego.

5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.czarnia.samorzady.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Czarni.    Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 297727017

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Na podstawie art. 13 RODO informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Czarnia, reprezentowany przez Wójta Gminy Czarnia, adres: Czarnia; 41, 07-431 Czarnia.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
  3. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@drmendyk.pl.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust.1 lit. c w/w Rozporządzenia(przepisy art. 22(2) kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych). Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 miesiąc od momentu zatrudnienia pracownika.
  5. Podanie danych jest warunkiem niezbędnym udziału w postępowaniu, niepodanie danych wymaganych spowoduje odrzucenie oferty.
  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim. Państwa dane nie będą przekazywane poza obszaru Unii Europejskiej.
  7. Osoba której dane dotyczą ma prawo:

- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  1. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.